آمریکا، روسیه را با استقرار ناوهایش در دریای مدیترانه تهدید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر آمریکا در مسکو معتقد است که قدرت نمایی گروه ناوهای آمریکایی در دریای مدیترانه، ارسال علامتی واضح برای روسیه است تا از اقدامات بی ثبات کننده خود در سراسر دنیا دست بردارد.

آمریکا، روسیه را با استقرار ناوهایش در دریای مدیترانه تهدید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، جان هافتمن سفیر ایالات متحده در روسیه، استقرار گروه ناوهای آمریکایی در دریای مدیترانه را ارسال علامتی برای مسکو نامید.

هافتمن در کنفرانس ویدئویی برای ناو ششم نیروی دریایی آمریکا گفت: روابط دیپلماتیک و انجام گفت وگو، به همراه قدرت نمایی سامانه های دفاعی کشتی های آمریکایی به مقامات روس نشان می دهد که اگر این کشور واقعا قصد بهبود روابط با ایالات متحده را دارد، باید از اقدامات بی ثبات کننده خود در سراسر دنیا دست بردارد.

به گفته این دیپلمات، هر یک از ناوشکن های آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه، خود را به اندازه صد هزار تن دیپلماسی بین المللی معرفی نموده و ارسال علامت کاملا مشخصی برای کرملین است.

لازم به یادآوری است، دو گروه ناوشکن نیروی دریایی آمریکا از تاریخ 23 آوریل (سه شنبه سوم اردیبهشت ماه) عملیاتی مشترکی را در منطقه آب های دریای مدیترانه شروع نموده اند. در ترکیب این گروه بیش از 130 هواپیما، 10 کشتی جنگی و همچنین 9 هزار ملوان و تفنگدار دریایی شرکت دارند.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20684

به "آمریکا، روسیه را با استقرار ناوهایش در دریای مدیترانه تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا، روسیه را با استقرار ناوهایش در دریای مدیترانه تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید