تفتیان به مسابقات جهانی می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون دو و میدانی می گوید زمان زیادی تا مسابقات قهرمانی دنیا وجود دارد و حسن تفتیان به آن مسابقات خواهد رسید.

تفتیان به مسابقات جهانی می رسد

دکتر سید اشکان اردیبهشت در تبادل نظر با خبرنگاران، در خصوص آسیب دیدگی حسن تفتیان ملی پوش دوومیدانی در دوهای سرعت، اظهار کرد: من در حین مسابقات قهرمانی آسیا هم گفتم که بر اساس معاینات بالینی تفتیان دچار آسیب شده است. بعد از MRI هم آسیب تعیین شد و اکنون در حال درمان او هستیم. ما می خواهیم او را برای مسابقات قهرمانی دنیا آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تفتیان به قهرمانی دنیا می رسد گفت: ان شا ءالله کوشش می کنیم. تا مسابقات قهرمانی دنیا فرصت زیادی مانده است. درمان او آغاز شده و ما می خواهیم او را برای پیگیری تمرینات آماده کنیم تا مسابقات که زمان زیادی داریم.

دکتر اردیبهشت در ادامه گفت: درمان آسیب که زمان دقیق ندارد که کادر پزشکی بتواند دقیق بگوید 8 هفته یا کمتر و بیشتر زمان می خواهد. زمان درمان متداول این آسیب بین 4 تا 6 هفته است. در یک ورزشکار ممکن است 5 هفته یا بیشتر زمان ببرد نمی توان روی آن قسم خورد.

وی ادامه داد: نمی دانم غیاثی بر اساس چه مستنداتی 8 هفته زمان درمان را اعلام نموده است. مباحث پزشکی تخصصی است. من هم که چندین سال است که در این حیطه هستم نمی توانم تاریخ دقیق درمان را اعلام کنم. وظیفه ما همین است قبلاً هم این اتفاق برای خود تفتیان و پای مخالفش افتاد. اگر اشتباه نکنم قبل از مسابقات کشورهای اسلامی بود که این اتفاق برای تفتیان افتاد اما زود مرتفع شد و خود را به مسابقات رساند. ورزش حرفه ای قطعاً با آسیب همراه است و ما هم به عنوان کادر پزشکی کوشش می کنیم تا مرتفع گردد. خدا را شکر تا مسابقات قهرمانی دنیا فرصت کافی هست و ان شاءالله مصدومیت برطرف می گردد.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22703

به "تفتیان به مسابقات جهانی می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان به مسابقات جهانی می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید