حمله و فحاشی عجیب مربی تیم ملی به یک خبرنگار

به گزارش مجله سرگرمی، زمانی که کروز دوباره این خبرنگار را دید، اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد و قصد داشت از اتوبوس خارج گردد که بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند دامنه این اتفاق گسترده تر گردد.

حمله و فحاشی عجیب مربی تیم ملی به یک خبرنگار

به گزارش خبرنگاران ،بعد از ماجرایی که درباره مشت های گره نموده لوپز مربی دروازه بان های تیم ملی پس از سوت پایاین بازی پرسپولیس - کاشیما شنیده شد یکی از خبرنگران قصد داشت در این باره از لوپز در میکسزون استادیوم آزادی و بعد از بازی با ترینیداد سوال کند و با موبایلش مشغول فیلم دریافت بود که اوسیانو کروز دیگر مربی تیم ملی به این خبرنگار حمله ور شد، تلفن همراه او را گرفت و پرتاب کرد.البته قائله به همین جا ختم نشد و کروز به مدت یک دقیقه مشغول فحاشی و استفاده از الفاظ زشت علیه این خبرنگار شد.در همین حین مارکار آقاجانیان به این خبرنگار گفت وقتی مربیان تیم ملی مصاحبه نمی نمایند چرا از آنها فیلم می گیرد؟

در حالی که با میانجی گری افراد حاضر در صحنه این خبرنگار به تونل خروجی استادیوم و اوسیانو کروز به داخل اتوبوس تیم ملی راهنمایی شده بود، مجددا نزدیک بود درگیری جدیدی اتفاق بیافتد.زمانی که کروز دوباره این خبرنگار را دید، اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد و قصد داشت از اتوبوس خارج گردد که بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند دامنه این اتفاق گسترده تر گردد.

بعد از این اتفاق مهدی تاج گفت:بنده در محل اردوی تیم ملی بودم و در جریان این خبر قرار گرفتم که از شنیدن آن بسیار متاسف شدم و قطعا به این موضوع رسیدگی خواهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال از اصحاب رسانه درخواست داشت تا با توجه به شرایط خاص تیم ملی و نزدیک بودن به جام ملت های آسیا، شرایط فعلی را درک نمایند اما تاکید نمود که حتما به این مساله رسیدگی می نماید.

3-220

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6498

به "حمله و فحاشی عجیب مربی تیم ملی به یک خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله و فحاشی عجیب مربی تیم ملی به یک خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید