علوان زاده: در فصل آینده باید 2 سال گذشته را جبران کنم، مقابل سایپا به حقمان نرسیدیم

به گزارش مجله سرگرمی، احسان علوان زاده، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که تیمش در بازی با سایپا کاملا مستحق برد بوده، ولی به حقش نرسیده است.

علوان زاده: در فصل آینده باید 2 سال گذشته را جبران کنم، مقابل سایپا به حقمان نرسیدیم

احسان علوان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کاملاً مستحق برد بودیم، ولی به حق مان نرسیدیم. داور متأسفانه در یک صحنه که روی احسان تأییدی خطا شد، برای ما پنالتی نگرفت، در حالی که پنالتی در آن صحنه واضح بود. ما در مسابقه ای که باید سه امتیاز را می گرفتیم، موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی درباره قرار دریافت تیمش در رده دوازدهم جدول تأکید کرد: صندلی واقعی ماشین سازی اینجای جدول نیست. ما در بازی های گذشته امتیازهای حساسی از دست دادیم که می توان دلایلش را به بدشانسی، از دست دادن موقعیت ها و اشتباهات داوری ربط داد. هدف باشگاه در ابتدای فصل این بود که تیم در بین شش هفت تیم بالای جدول باشد و معتقدم که لیاقت ما این بود که در بین بالانشین ها باشیم.

علوان زاده در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد خودش در فصل 98-97 گفت: فصل جاری در مجموع برای من خوب نبود و من در دو سال اخیر از لحاظ فوتبالی شرایط چندان خوبی نداشتم. هر چند که در نیم فصل دوم فصل جاری شرایطم بهتر شد، ولی در فصل آینده باید دو سال گذشته را جبران کنم. تمام کوشش من این است که در فصل بعد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20961

به "علوان زاده: در فصل آینده باید 2 سال گذشته را جبران کنم، مقابل سایپا به حقمان نرسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوان زاده: در فصل آینده باید 2 سال گذشته را جبران کنم، مقابل سایپا به حقمان نرسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید