مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از مردم سیمین شهر و روستاهای اطراف گمیشان می خواهیم که امشب (جمعه، 2 فروردین) خانه هایشان را تخلیه کنند و به سکونتگاه های امن بروند.

مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنند

عبدالرضا چراغعلی در گفت وگو با خبرنگاران - منطقه گلستان اظهار کرد: امروز (جمعه) جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاونین استاندار و مدیران عضو این ستاد در گمیشان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت ورودی آب از شهرستان آق قلا را رصد می کنیم و تلاش داریم که ورود آب به سکونتگاه های روستایی و شهری را در شهرستان گمیشان کاهش دهیم.

چراغعلی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب به خسارت های احتمالی که برای منازل مسکونی شهرستان گمیشان پیش خواهد آمد، در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه از مردم سیمین شهر و روستاهای اطراف گمیشان می خواهیم که امشب منازل خود را تخلیه کنند، شرح داد: مدارس و مکان هایی توسط فرمانداری ها برای سکونت مردم مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران، بخشداران و فرماندار مسئول پیگیری اسکان مردم هستند. اماکن امن موقت به روستاییان و مردم سیمین شهر علام شده است.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16919

به "مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید