کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی سه وزن پایانی کشتی فرنگی و دو وزن نخست کشتی آزاد برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، قرعه کشی 3 وزن پایانی کشتی فرنگی و 2 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز به وقت مغولستان برگزار گردید.

کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی سه وزن پایانی کشتی فرنگی و دو وزن نخست کشتی آزاد برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری اعزامی خبرنگاران از مغولستان، مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از فردا (آدینه) و با برگزاری مسابقات 2 وزن نخست در شهر اولان باتور مغولستان شروع می گردد.

نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می گردد که محمد نامجو مطلق در گرو دوم به مصاف مکان اورازوف از ترکمنستان و اصیل آلتاکین از قرقیزستان می رود. نفرات اول و دوم هر گروه برای حضور در دیدار فینال به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور دارند، ارشک محبی به صورت دوره ای به مصاف آدلت کالتایف از قزاقستان، ویکی از هند، تسوتگرل مونخباتار از مغولستان و آزات گاجیف از ترکمنستان می رود.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 57، 67، 74 و 125 کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می گردد.

همچنین مراسم قرعه کشی سه وزن پایانی کشتی فرنگی نیز برگزار گردید و در وزن 55 کیلوگرم،پویا دادمرز در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف کشتی گیری از مغولستان می رود.

محمد هادی ساروی در وزن 87 کیلوگرم در دور اول مقابل حریفی از هند کشتی می گیرد.

میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم نیز در دور اول با نماینده هند کشتی می گیرد.

در هر سه وزن 5 کشتی گیر حضور دارند و مسابقات از صبح فردا(آدینه) به صورت دوره ای برگزار می گردد.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16785

به "کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی سه وزن پایانی کشتی فرنگی و دو وزن نخست کشتی آزاد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی سه وزن پایانی کشتی فرنگی و دو وزن نخست کشتی آزاد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید